Κυριακή, 13 Δεκεμβρίου 2015

ΔΙΑΤΡΟΦΗ



ΤΡΟΦΕΣ, ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΙΑ
                                                              
                                                             από τη μαθήτρια του Β1 Αφροδίτη Γεροδημητρίου

     Οι περισσότεροι άνθρωποι γνωρίζουμε ότι η ομορφιά πηγάζει από μέσα μας !!! Αυτό είναι πραγματικότητα, διότι η εσωτερική ομορφιά έχει σημαντικό ρόλο στην ζωή του ανθρώπου. Υπάρχουν τροφές που μας βοηθούν και στην υγεία μας αλλά και στη εξωτερική μας ομορφιά, που μας δίνουν λάμψη και ευεξία!!!


   Λαχανικά: τα χρωματιστά λαχανικά περιέχουν μεγάλες ποσότητες καροτενοειδών, τα οποία συνεισφέρουν στην καλή υγεία του δέρματος και των μαλλιών αλλά και την προστασία από την ηλιακή ακτινοβολία.
  
  Φρούτα: οι φράουλες και τα μούρα περιέχουν μεγάλες ποσότητες βιταμινών, ιχνοστοιχείων και αντιοξειδωτικών που βοηθούν τη σφριγηλή, φρέσκια και νεανική επιδερμίδα.
  
  Γκρέιπφρουτ: αποτελεί το πιο ευεργετικό τρόφιμο για να αποκτήσεις όμορφη επιδερμίδα χωρίς ρυτίδες. Ο χυμός του γκρέιπφρουτ βοηθά στην μεγαλύτερη παραγωγή κολλαγόνου που αποτρέπει την εμφάνιση ρυτίδων και χαρίζει στρογγυλότητα στην επιδερμίδα.

  Όσπρια και δημητριακά: είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, βιταμίνες Β, πρωτεΐνες και αντιοξειδωτικές ουσίες που βοηθούν στην αντιμετώπιση της παχυσαρκίας και άρα στη διατήρηση μιας όμορφης σιλουέτας

   Τσάι: το πράσινο τσάι συμβάλει στη στοματική υγιεινή και στη ρύθμιση του σωματικού βάρους. Άρα αν καταναλώνεις καθημερινά, ένα φλιτζάνι τσάι βοηθάς το σώμα και το χαμόγελο σου.

   Οι καλύτερες τροφές που υπάρχουν και βοηθούν στην ομορφιά μας είναι:

• Για υγιή μάτια χωρίς μαύρους κύκλους: μπρόκολο, λαχανάκια Βρυξελλών, λάχανο, σπανάκι και πράσινα φασολάκια.
• Για όμορφη επιδερμίδα: όλα τα είδη μούρων, φράουλες, κεράσια, κολοκύθια, τα μοβ σταφύλια, γλυκοπατάτες και τα καρότα.
• Για να αποφύγεις τις ρυτίδες του άγχους: όλα τα είδη φασολιού και αχλάδια.
• Για γερά οστά: γιαούρτι και γάλα με χαμηλά λιπαρά.
• Για να προστατεύσεις την επιδερμίδα σου από την κακή ηλιακή ακτινοβολία: τομάτες, πεπόνι, και γκρέιπφρουτ.
• Για καλύτερο ανοσοποιητικό σύστημα: γαλοπούλα, μπρόκολο, και μαύρο ή πράσινο τσάι.

   Πρέπει λοιπόν να τρεφόμαστε σωστά για να έχουμε την υγεία μας αλλά και για να νιώθουμε καλά και άνετα με τον εαυτό μας !!!